Szanowni Klienci, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną związaną z COVID-19 informujemy o krokach, jakie podjęliśmy, by solidarnie z całym światem działać na rzecz ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa, a przy tym zadbać o bezpieczeństwo naszych pracowników i partnerów biznesowych.
Zostały podjęte następujące kroki :
- Wprowadzenie pracy zdalnej na stanowiskach, na których jest to możliwe
- Ograniczenie bezpośredniego kontaktu fizycznego – podawania dłoni
- Udostępnienie pracownikom środków do dezynfekcji
- Bezkontaktowy odbiór/wydanie dostaw i zamówień
- Ograniczenie spotkań wewnętrznych oraz wstrzymanie spotkań zewnętrznych
- Nadzwyczajny system dezynfekcji powierzchni i przedmiotów takich jak klamki, telefony i inne
- Ozonowanie pomieszczeń socjalnych
- Praca w rękawicach dla pracowników produkcji oraz magazynu
- Przekazanie zaleceń związanych ze stanem zdrowia – jak postępować w sytuacji wystąpienia symptomów mogących sugerować zakażenie wirusem SARS-CoV-2
W razie pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00. Zapraszamy do kontaktu drogą mailową na adres: biuro@printor.pl. W sprawach pilnych można kontaktować się pod numerem +48 42 652 79 44, jednak informujemy, że czas oczekiwania na rozmowę może ulec wydłużeniu ze względu na przeniesienia części biura do pracy zdalnej.
Gorąco liczymy, że wspólnie przejdziemy przez ten trudny czas, możliwie jak najlepiej minimalizując wpływ aktualnych wydarzeń na prowadzony biznes.
Z wyrazami szacunku, życząc Państwu dużo zdrowia i spokoju
Zarząd i pracownicy
Printor Electronic Manufacturing