+48 42 652 79 44      Panel Klienta
pl
MENU

5. Zamówienia

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
    Zamówienia prosimy składać na adres zamowienia@printor.pl wraz z numerem oferty, wybraną ilością oraz terminem. Jeśli nie masz jeszcze oferty to zapoznaj się z informacjami zawartymi w kategorii Oferty i dowiedz się jak możesz otrzymać ofertę. 

  2. Czy wymagane są minimalne ilości zamówienia?
    Obszarem naszej działalności jest kontraktowa produkcja elektroniki, obejmująca zamówienia seryjne, dlatego nie możemy pomóc w przypadku produkcji niewielkiej ilości sztuk w zakresie zamówień jednorazowych. Zapraszamy do kontaktu w przypadku docelowego zapotrzebowania seryjnego, powtarzalnego.

  3. Gdzie znajdę informację o warunkach sprzedaży?
    Z warunkami sprzedaży możesz zapoznać się na naszej podstronie

  4. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie jego realizacji?
    Tak przesyłamy potwierdzenie, a dokładnie wiadomość e-mail z potwierdzeniem (dokumentem jako załącznik do wiadomości), która generowana jest automatycznie i przesyłana na adres osoby składającej zamówienie lub osoby wskazanej do kontaktu.

  5. Dlaczego czas realizacji zamówienia może być potwierdzony dopiero po złożeniu zamówienia?
    Na czas realizacji zamówienia wpływa przede wszystkim dostępność komponentów elektronicznych oraz bieżące obciążenie naszej produkcji. Oba te czynniki mogą ulec zmianie na odcinku od momentu otrzymania od nas oferty do momentu złożenia zamówienia przez Klienta. 

  6. W jaki sposób mogę dowiedzieć się jaki jest status mojego zamówienia?
    O statusie swojego zamówienia można dowiedzieć się w następujący sposób:
    – Przesłanie zapytania mailowego na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt
    – Poprzez Panel Klienta


  7. Chcę zwiększyć ilości złożonego zamówienia, jak mogę to zrobić?
    Uprzejmie informujemy, że nie gwarantujemy każdorazowo możliwości zwiększenia ilości złożonego zamówienia. Taka możliwość jest zależna od wielu czynników, np. czy możemy zmienić bieżący plan produkcyjny, czy dostępna będzie wystarczająca ilość komponentów dla większej liczby zamówienia. 
    Skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta w wybrany przez Ciebie sposób i dowiedz się czy jest taka możliwość:
    – Prześlij zapytanie mailowe z informacją o ilościach jakie chcesz zwiększyć wraz z numerem zamówienia na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub skontaktuj się telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta podając numer zamówienia i ilości. Numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt

  8. Chcę zrezygnować / zmniejszyć ilości złożonego zamówienia, jak mogę to zrobić?
    Szanowni Państwo rozumiemy różne nieprzewidziane sytuacje, natomiast w przypadku zamówień, które są już w realizacji nie ma możliwości rezygnacji ze złożonego zamówienia. W razie wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w wybrany przez Państwa sposób:
    – Przesłanie zapytania mailowego na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt.

  9. Po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia okazało się, że realizacja potrzebna jest w przyśpieszonym terminie, czy jest to możliwe?
    W naszej ofercie świadczymy usługi typu ekspres, natomiast nie możemy zagwarantować takiej możliwości po etapie potwierdzenia zamówienia, które zostało już wdrożone w plan produkcji. Natomiast dokładamy wszelkich starań, aby wspierać naszych Klientów w różnych sytuacjach, dlatego w takim wypadku zapraszamy do jak najszybszego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, aby ustalić ewentualne możliwości. 
    Z naszym Biurem Obsługi Klienta możesz skontaktować się w wybrany sposób:
    – Przesłanie zapytania mailowego na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt

  10. Chcę zgłosić zmiany w potwierdzonym zamówieniu, czy jest to możliwe?
    Nie możemy zagwarantować takiej możliwości po etapie potwierdzenia zamówienia, które zostało już wdrożone w plan produkcji. Natomiast dokładamy wszelkich starań, aby wspierać naszych Klientów w różnych sytuacjach, dlatego w takim wypadku zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, aby ustalić ewentualne możliwości. Informujemy również, że może pojawić się ryzyko dodatkowych kosztów, z którymi należy się liczyć w przypadku takich sytuacji.
    Z naszym Biurem Obsługi Klienta możesz skontaktować się w wybrany sposób:
    – Przesłanie zapytania mailowego na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt

  11. Do zamówienia dołączyłem i potwierdziłem niewłaściwą specyfikację mojego produktu, jak mogę to poprawić?
    Specyfikacja Twojego produktu jest integralną częścią oferty i zamówienia, dlatego każdorazowo prosimy o jej sprawdzenie i potwierdzenie. Zmiana specyfikacji Twojego produktu może zatem wymagać ponownej kalkulacji, bądź zmiana może być już niemożliwa w momencie kiedy realizacja Twojego zamówienia jest już w toku. W związku z tym prosimy o dokładnie sprawdzanie i weryfikowanie potwierdzanej nam specyfikacji swojego produktu. Oczywiście w niektórych przypadkach zmiana specyfikacji do potwierdzonego już zamówienia jest możliwa, np. jeśli realizacja zamówienia nie została jeszcze rozpoczęta, a zmiany w projekcie nie mają wpływu na zakres potwierdzonej oferty i zamówienia. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, aby ustalić ewentualne możliwości:
    – Przesłanie zapytania mailowego na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt


  12. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do panelu Klienta? 
    Informujemy, że dostęp do panelu Klienta możemy udzielić dopiero po złożeniu i potwierdzeniu pierwszego zamówienia. Aby uzyskać dostęp do panelu Klienta możesz wysłać prośbę na kilka dowolnych sposobów:
    – Możesz wysłać prośbę poprzez formularz.
    – Możesz wysłać prośbę bezpośrednio poprzez e-mail na adres podany na naszej stronie głównej.
    – Możesz skontaktować się telefonicznie, numer znajdziesz na naszej stronie Kontakt. Jednak pamiętaj, że po zakończonej rozmowie poprosimy Cię o przesłanie swojej prośby drogą elektroniczną.
Panel Klienta