Jakie są formy płatności? Dostępne formy płatności to przedpłata, przelew z odroczonym terminem płatności oraz płatność za pobraniem.
Jakie są terminy płatności? Standardowo w przypadku nowych Klientów wymagana jest przedpłata do pierwszych 3 zamówień, następne zamówienia realizowane są z formą płatności na przelew 14 dni.
W jakiej walucie mogę dokonać płatności? Płatności należy dokonać w walucie w jakiej została przygotowana i przyjęta oferta (np. Złoty Polski (PLN), Euro (EUR), Funt Brytyjski (GBP), Dolar Amerykański (USD)).
Czy dostawa zamówienia jest w cenie? Informacja o kosztach i warunkach dostawy zamówienia zawarta jest każdorazowo w ofercie, natomiast standardowo koszt dostawy nie jest wliczany w cenę płytki.
Od jakiego momentu liczony jest czas realizacji po dokonaniu przedpłaty? Po dokonaniu przedpłaty czas realizacji zamówienia (dostawy) liczy się od dnia następnego po otrzymaniu należności na nasz rachunek bankowy lub potwierdzenia wpłaty drogą mailową.
Nie mogę dokonać płatności w ustalonym terminie / zalegam z płatnościami, czy wpłynie to na moje zamówienia i współpracę? Brak płatności może skutkować wstrzymaniem realizacji zamówienia, czy wydaniem towaru. Szczegółowe informacje dotyczące opóźnień w płatnościach i wydaniu produktu zawarte są w ogólnych warunkach sprzedaży (VII. Opóźnienia w płatnościach i wydaniu produktu, odpowiedzialność). W celu wyjaśnienia tej kwestii prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: – Kontakt mailowy na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. – Lub kontakt telefoniczny, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt.
Zgłosiłem uwagi, reklamacje po odbiorze produktu – czy termin płatności zostanie przesunięty? Zgłoszenie przez Kupującego ewentualnych zastrzeżeń, uwag lub reklamacji oraz ich rozpatrywanie nie wstrzymuje biegu terminu płatności. Mowa o tym w ogólnych warunkach sprzedaży (rozdział V. Odbiór produktu i jego właściwości).