+48 42 652 79 44      printor@printor.pl Panel Klienta
pl
MENU

7. Dostawa

  1. Jakie są formy dostawy?
    Standardowa forma dostawy na terenie kraju to przesyłka kurierska lub odbiór osobisty w naszej siedzibie. W przypadku dostaw zagranicznych formy dostawy to przesyłka kurierska lub dedykowany transport samochodowy.

  2. Czy mogę dokonać osobistego odbioru zrealizowanego zamówienia?
    Tak, możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu.

  3. Czy możliwa jest wysyłka na inny adres?
    Tak, inny adres wysyłki należy podać w momencie składania zamówienia, najpóźniej dzień przed planowaną wysyłką zamówienia. 

  4. Na jakich warunkach dostarczane są produkty przez firmę Printor?
    Jeżeli nie ustalono inaczej produkt zostaje dostarczony na warunkach ExWorks Printor, Łódź (wg. Incoterms 2010). Szczegółowe informacje dotyczące odbioru produktu dostępne są również w ogólnych warunkach sprzedaży (rozdział V. Odbiór produktu i jego właściwości). 

  5. Czy mogę przyśpieszyć dostawę?
    Dokładamy wszelkich starań, aby wspierać naszych Klientów w różnych sytuacjach. Nie możemy zagwarantować przyśpieszenia dostawy, w tej sprawie zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:
    – Kontakt mailowy na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub kontakt telefoniczny, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt

  6. Czy mogę zrezygnować z dostawy, potrzebuję zamówionych produktów dopiero za kilka tygodni / miesięcy?
    Szanowni Państwo rozumiemy różne nieprzewidziane sytuacje, natomiast w przypadku zamówień, które są już w realizacji nie ma możliwości rezygnacji ze złożonego zamówienia.
    Zgodnie z warunkami sprzedaży zamówiony towar należy odebrać w uzgodnionym terminie, w przeciwnym wypadku mogą być naliczone dodatkowe koszty związane z usługą magazynowania. 
    W razie wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w wybrany przez Państwa sposób:
    – Przesłanie zapytania mailowego na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt.

  7. Dostawa dotarła z opóźnieniem, co jest tego powodem?
    Najczęściej opóźnienia wynikają z powodu opóźnień firm kurierskich. Aby wyjaśnić przyczynę opóźnienia zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:
    – Kontakt mailowy na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub kontakt telefoniczny, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt

  8. Dostawy zamówień zgodnie z wcześniejszym harmonogramem dostaw zostały wstrzymane, co może być tego powodem?
    Najczęściej powodem takiej sytuacji jest nieuregulowanie płatności z poprzednich zamówień, w takiej sytuacji każdorazowo kontaktujemy się z Państwem, aby omówić i wyjaśnić tę kwestię. 

  9. Otrzymałem niekompletną, uszkodzoną dostawę, jak mogę to zgłosić?
    Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby otrzymać instrukcje jak właściwie dokonać zgłoszenia: 
    – Kontakt mailowy na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. 
    – Lub kontakt telefoniczny, numery telefonów znajdziesz w zakładce kontakt
    Szczegółowe informacje dotyczące odbioru produktu dostępne są również w ogólnych warunkach sprzedaży (rozdział V. Odbiór produktu i jego właściwości). 

  10. Potrzebuję specjalnego sposobu pakowania / wysyłki, czy firma oferuje dodatkowe usługi?
    Świadczymy usługi dodatkowe, prosimy o to zapytać na etapie zapytania ofertowego.
Panel Klienta