+48 42 652 79 44      printor@printor.pl Panel Klienta
pl
MENU

4. Oferty

  1. W jaki sposób mogę otrzymać ofertę?
    Aby otrzymać ofertę należy najpierw przesłać do nas zapytanie ofertowe. Jak to zrobić i jakie potrzebne są informacje? Szczegóły znajdziesz w kategorii – Zapytania


  2. Ile muszę czekać na otrzymanie oferty?
    Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo ofertę w możliwie najkrótszym czasie. W przypadku dużej liczby zapytań kontaktujemy się z Państwem i wspólnie ustalamy optymalny termin przygotowania oferty dla Państwa. W przypadku braku kompletu plików, dokumentacji i informacji niezbędnych do przygotowania wyceny, czas przygotowania kalkulacji wydłuża się o czas w jakim dostarczycie nam Państwo niezbędne materiały i informacje.

  3. Co wpływa na cenę usług produkcji elektroniki?
    Na cenę usług produkcji elektroniki wpływają: zakres usługi (poziom kompleksowości), wolumen, poziom złożoności, gwarancja jakości świadczonych usług oraz bieżąca sytuacja związana z ogólną dostępnością komponentów elektronicznych i laminatów. Usługi kontraktowej produkcji elektroniki charakteryzują się przeważnie wysokim poziomem złożoności, zatem ten czynnik będzie głównie determinował cenę. Dla przykładu produkcja o niskim wolumenie, ale wysokiej kompleksowości (zakresie usług) oznacza, że będzie potrzeba zarządzania znaczną liczbą wersji danego produktu oraz będzie realizowany szeroki zakres usług produkcyjnych. Do tego dochodzi również ścisła współpraca pomiędzy zespołami produkcyjnymi, a zespołem inżynierów, technologów. 

  4. W jaki sposób mogę uzyskać lepszą ofertę, cenę? Np. czy są progi cenowe lub ilość płytek (powierzchnia) dla jakich cena znacznie maleje?
    Przykro nam, ale nie możemy określić stałych progów cenowych, czy ilości płytek dla których cena będzie znacznie mniejsza, czy większa. Każdy projekt wyceniany jest przez nas indywidualnie w oparciu o kilka kryteriów, jak również staramy się proponować alternatywne rozwiązania w stosunku do pierwotnego zakresu przesłanego nam zapytania. Na cenę usług kontraktowej produkcji elektroniki wpływa kilka ogólnych czynników, które zostały szerzej opisane w punkcie 3 niniejszej kategorii, zapraszamy do zapoznania się. 

  5. Co to są, skąd się biorą koszty przygotowania produkcji?
    Koszty przygotowania produkcji związane są z przygotowaniem nowego produktu do produkcji. Jest to proces wymagający współpracy wielu specjalistów oraz konfiguracji maszyn i tzw. zestawu „full-kit” do produkcji. Każdy projekt realizowany jest na zlecenie Klienta, według jego projektu, dlatego zakres i proces działań przygotowawczych jest realizowany indywidualnie. Optymalnym rozwiązaniem jest stała współpraca z dostawcą, dzięki temu początkowe koszty przygotowania produkcji zamortyzują się w kolejnych zleceniach seryjnych.


  6. Ile razy będę płacił za koszty przygotowania produkcji?
    Koszt przygotowania produkcji jest jednorazowy dla każdego nowego produktu, a kolejne zamówienia tego samego produktu nie są obarczone tym kosztem (pod warunkiem, że w produkcie nie nastąpiły zmiany). Nowym produktem w tym rozumieniu będzie również nowa wersja wcześniej produkowanego u nas produktu. 


  7. Czy po wprowadzeniu zmian w projekcie zapłacę kolejny raz tyle samo, czy mniej za przygotowanie produkcji?
    Koszt przygotowania produkcji po zmianach w projekcie zależy od tego jaki jest zakres zmian i wyceniany jest indywidualnie.

  8. Dlaczego czas realizacji zamówienia może być potwierdzony dopiero po złożeniu zamówienia?
    Na czas realizacji zamówienia wpływa przede wszystkim dostępność komponentów elektronicznych oraz bieżące obciążenie naszej produkcji. Oba te czynniki mogą ulec zmianie na odcinku od momentu otrzymania od nas oferty do momentu złożenia zamówienia przez Klienta. 

  9. Dlaczego ważność oferty jest tak krótka?
    Głównym powodem jest duża dynamika na rynku komponentów elektronicznych. 


  10. Jakie mogą być przyczyny naliczenia dodatkowych kosztów?
    Dodatkowe koszty mogą pojawić się w przypadku kiedy np. zakres zamówienia różni się od zakresu przygotowanej oferty (np. transport, depenalizacja). Takie koszty są uzgadniane z Klientem przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. Dodatkowe koszty mogą się pojawić również w przypadku konieczności zmian na etapie produkcji w zakresie optymalizacji technologicznych, w przypadku takiej sytuacji każdorazowo omawiamy takie kwestie z Klientem. Pozostałe sytuacje, które mogą spowodować naliczenie dodatkowych kosztów, czy podwyższenie ceny zamówionego produktu opisane są szczegółowo w ogólnych warunkach sprzedaży (rozdział IV. Cena).

  11. Czy cena obejmuje dodatkowe usługi, np. lakierowanie, testowanie czy niestandardowe pakowanie.
    Jeśli Klient w zapytaniu wskazał dodatkowe usługi to będą one zawarte w cenie. Wszystkie takie informacje znajdą Państwo w naszej ofercie. 


  12. Otrzymałem niższą cenę w innej firmie, z czego może wynikać ta różnica?
    Różnica w cenie najczęściej wynika z jakości świadczonych usług. Jeśli poszukujesz sprawdzonego i doświadczonego partnera EMS, który oferuje kompleksowy zakres usług warto pod uwagę wziąć również pozostałe kryteria w wyborze dostawcy elektroniki. Naszym podejściem do takiej formy współpracy dzielimy się również na łamach znanego portalu branżowego elektronikab2b.pl

Panel Klienta