Ile wynosi okres gwarancji dostarczonych produktów? Standardowo na nasze usługi udzielamy 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia wystawienia faktury.
W jakim czasie mogę zgłosić reklamację? Reklamacja może zostać zgłoszona w terminie 12 miesięcy od dnia wystawienia faktury przez Sprzedawcę.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Zgłoszenia reklamacji można dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. W razie wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z naszym Biurem Obsługi Klienta, numery telefonów można znaleźć w zakładce kontakt. Szczegółowo proces reklamacji został opisany w ogólnych warunkach sprzedaży (rozdział VI. Reklamacje).
Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji? Standardowo zgodnie z ogólnymi warunkami sprzedaży czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni licząc od dnia dostarczenia reklamowanego produktu przez Kupującego, natomiast dokładamy wszelkich starań, aby przekazać Państwu informację o uznaniu bądź odmowie reklamacji w możliwie najkrótszym czasie.
Jakie mogą być powody nie uznania reklamacji? Zgodnie z ogólnymi warunkami sprzedaży Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie w zakresie zgodności produktu z dokumentacją dostarczoną przez Kupującego. Zatem w przypadku zgłoszenia reklamacji, której zakres będzie niezgodny z dostarczoną dokumentacją przez Klienta, taka reklamacja nie będzie rozpatrywana i nie zostanie uznana. Również towary uszkodzone w transporcie lub na magazynie u klienta, nieprawidłowe przechowywanie czy użytkowanie – nie podlegają reklamacji z winy Printor.