+48 42 652 79 44      printor@printor.pl Panel Klienta
pl
MENU

9. Reklamacje

  1. Ile wynosi okres gwarancji dostarczonych produktów?
    Standardowo na nasze usługi udzielamy 12 miesięcznej gwarancji licząc od dnia wystawienia faktury.
     
  2. W jakim czasie mogę zgłosić reklamację?
    Reklamacja może zostać zgłoszona w terminie 12 miesięcy od dnia wystawienia faktury przez Sprzedawcę.

  3. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
    Zgłoszenia reklamacji można dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres z którego otrzymali Państwo potwierdzenie realizacji swojego zamówienia. W razie wątpliwości zapraszamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z naszym Biurem Obsługi Klienta, numery telefonów można znaleźć w zakładce kontakt. Szczegółowo proces reklamacji został opisany w ogólnych warunkach sprzedaży (rozdział VI. Reklamacje).

  4. Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?
    Standardowo zgodnie z ogólnymi warunkami sprzedaży czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 21 dni licząc od dnia dostarczenia reklamowanego produktu przez Kupującego, natomiast dokładamy wszelkich starań, aby przekazać Państwu informację o uznaniu bądź odmowie reklamacji w możliwie najkrótszym czasie.

  5. Jakie mogą być powody nie uznania reklamacji?
    Zgodnie z ogólnymi warunkami sprzedaży Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie w zakresie zgodności produktu z dokumentacją dostarczoną przez Kupującego. Zatem w przypadku zgłoszenia reklamacji, której zakres będzie niezgodny z dostarczoną dokumentacją przez Klienta, taka reklamacja nie będzie rozpatrywana i nie zostanie uznana. Również towary uszkodzone w transporcie lub na magazynie u klienta, nieprawidłowe przechowywanie czy użytkowanie – nie podlegają reklamacji z winy Printor.

Panel Klienta