+48 42 652 79 44      printor@printor.pl Panel Klienta
pl
MENU

3. Zapytania

  1. W jaki sposób mogę skontaktować się, aby wysłać zapytanie ofertowe?
    Zapytanie ofertowe możesz przesłać do nas na kilka sposobów:
    – Wysłanie zapytania poprzez formularz.

    –  Wysłanie bezpośrednio e-mail na adres podany na naszej stronie głównej.
    – Możesz skontaktować się telefonicznie, numer znajdziesz na naszej stronie Kontakt. Jednak pamiętaj, że po zakończonej rozmowie poprosimy Cię o przesłanie zapytania drogą elektroniczną.  
    – Możesz wysłać bezpośrednio zapytanie do naszego działu sprzedaży, kontakt do wybranych osób znajdziesz na naszej stronie Kontakt lub na wybranych podstronach dotyczących naszej oferty usług, np. usługa montażu SMT

  2. Chcę przesłać zapytanie ofertowe – jakie informacje i załączniki są potrzebne, aby proces analizy mojego zapytania i odpowiedź przebiegły sprawnie?
    Wykaz plików niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny znajdziesz w kategorii opisującej tematy związane z projektem elektroniki. Zależy nam również, aby przygotowana oferta była dopasowana do Twoich potrzeb, dlatego zwracamy się z prośbą o przesłanie kilku dodatkowych informacji wraz z niezbędnymi plikami o których mowa powyżej. Chcemy dobrze Cię poznać, Twoją branżę oraz ułatwić sobie nawzajem naszą potencjalną współpracę:

    – Na kiedy potrzebujecie Państwo wyceny?
    – Jakie jest roczne zapotrzebowanie na projekt?
    – Czy posiadają Państwo jeszcze inne projekty?
    – W przypadku zapytań dotyczących produkcji płytek PCB, czy byliby Państwo zainteresowani również ofertą na montaż – teraz lub w przyszłości?
    – Czy są Państwo producentem? Jaką reprezentują Państwo branżę?


  3. Nie posiadam wszystkich informacji, załączników, czy w takiej sytuacji mogę otrzymać ofertę?
    Jeśli nie posiadasz jeszcze wszystkich niezbędnych informacji ze względu na wczesną fazę twojego projektu dla którego już teraz poszukujesz wykonawcy, daj nam po prostu o tym znać, wspólnie ustalimy optymalne dalsze kroki dla obu stron. Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

  4. Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie zapytania ofertowego?
    Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo ofertę w możliwie najkrótszym czasie. W przypadku dużej liczby zapytań kontaktujemy się z Państwem i wspólnie ustalamy optymalny termin przygotowania oferty dla Państwa. W przypadku braku kompletu plików, dokumentacji i informacji niezbędnych do przygotowania wyceny, czas przygotowania kalkulacji wydłuża się o czas w jakim dostarczycie nam Państwo niezbędne materiały i informacje. 

  5. Czy mogę otrzymać szacunkową ofertę / przybliżoną cenę?
    Do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny niezbędne są pliki (informacje na ten temat znajdziesz w kategorii Projekt) oraz informacje biznesowe (patrz punkt 2). Najmocniej przepraszamy, ale nie wykonujemy wycen i ofert poglądowych. Brak konkretnych informacji niezbędnych do wyceny może skutkować niedoszacowaniem lub przeszacowaniem, co może wpłynąć na niewłaściwą kalkulację Państwa produktu końcowego, czy niekorzystnymi warunkami współpracy pomiędzy dostawcą usług, a zleceniodawcą. 

  6. Wysłałem zapytanie, ale otrzymałem informację zwrotną o braku możliwości przygotowania dla mnie oferty, dlaczego?
    Najczęściej powodem może być brak dostarczenia niezbędnych plików i informacji biznesowych, które potrzebne są do przygotowania oferty dla Państwa. Również nie jesteśmy w stanie przygotować oferty tego samego dnia, zaraz po otrzymaniu zapytania, gdyż każda wiadomość od Państwa musi być szczegółowo przeanalizowana przez nasz zespół.  W innych przypadkach każdorazowo wyjaśniamy drogą mailową lub telefoniczną dlaczego nie możemy podjąć się ewentualnej współpracy. 

  7. Czy za przygotowanie oferty w związku z zapytaniem pobierana jest opłata?
    Nie pobieramy opłat za przygotowanie ofert, wycen oraz za konsultacje czy rozmowy dotyczące przygotowania wyceny. Niestety często dostępne informacje w kampaniach marketingowych np. w Internecie informują, że dana firma oferuje bezpłatne konsultacje i wycenę, co wprowadza w błąd w przypadku kontaktowania się z innymi usługodawcami, którzy nie pobierają żadnych opłat na etapie przygotowania oferty. 

  8. Wysłałem zapytanie i nie otrzymałem odpowiedzi.
    Odpowiadamy na każde przesłane zapytanie w możliwie jak najkrótszym czasie, zazwyczaj 2 – 3 dni robocze, natomiast w przypadku dużej liczby zapytań, czas oczekiwania może ulec wydłużeniu. Jeśli potrzebujesz odpowiedzi zaraz po wysłaniu swojego zgłoszenia zapraszamy do kontaktu telefonicznego, kontakt do nas znajdziesz w zakładce Kontakt
Panel Klienta