+48 42 652 79 44      printor@printor.pl Panel Klienta
MENU

Zarządzanie dostawami – Obsługa elementów

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów stworzyliśmy system organizacyjny, który pozwala na oszczędność czasu, zmniejszenie kosztów, a także usprawnienie pracy wewnątrz firmy. W zależności od oczekiwań klienta możemy zapewnić pełen zestaw elementów niezbędnych do wykonania zamówienia, lub pracować na elementach przesłanych przez klienta.

Zarządzanie łańcuchem dostaw

W ramach oferty zarządzania łańcuchem dostaw realizujemy:

  • Zakup elementów
  • Śledzenie dostaw (traceability)
  • Zarządzanie magazynem
  • Dostawy Just-in-time

Odpowiednie zarządzanie i optymalizacja gwarantuje korzystną współpracę

Przy stałej współpracy pomagamy klientom zapewnić ciągłość produkcji i płynność finansową poprzez dostosowanie łańcucha dostaw do indywidualnych potrzeb oraz korzystne terminy płatności.

Dział Magazynu i obsługi elementów

Polecamy pełen zakres usług, poznaj naszą ofertę kompleksową

Szukasz dostawcy elektroniki, Partnera EMS? Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.

Chętnie porozmawiamy o Twoich potrzebach, nasi eksperci są do Twojej dyspozycji.

Linkedin
Anna Kucharczyk

Kierownik ds. Sprzedaży
+48 664 489 324
anna.kucharczyk@printor.pl

Linkedin
Agnieszka Jobda

Specjalista ds. sprzedaży
+48 42 652 79 44
agnieszka.jobda@printor.pl

Preferujesz wysłanie formularza? Opisz czego potrzebujesz, a my oddzwonimy lub napiszemy do Ciebie w ciągu 2 dni.

Administratorem danych jest Printor Sp. z o.o.

Skontaktuj się z naszym biurem obsługi Klienta

Telefon 1: +48 42 652 79 44
Telefon 2: +48 42 942 03 06
GSM: +48 606 273 189

printor@printor.pl

Pracujemy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

Panel Klienta